יום שבת, 3 באפריל 2010

בלוג חדש

שלום לכם קוראים יקרים!
במסגרת לימודי התבקשנו ליצור בלוג ולפרסם רשומות.
בעבר, פתחתי בלוג אך זה היה בלוג נסיוני למטרת הדרכת מורים ב live edu , בלוג שהיה בילתי מחייב ובילתי רישמי.
אך הבלוג הנוכחי, הינו בלוג פומבי - נקודה המרתיעה קימעא.
מטרות הבלוג לא הובהרו לנו במדוייק, אך אני מניחה שבלוג זה ילווה אותי בתהליך הלמידה שלי.
בעולם שבו הידע אינו נחלת הפרט בלבד והאינטרנט יוצר הון אנושי של ידע אשמח גם אני, לתרום את חלקי הדל..
אשתף אתכם בהגיגים, מחשבות, רעיונות ,נושאים מעניינים בתחום התקשוב והלמידה ודברים נוספים שיתבהרו לי בהמשך.
כמו כן, אשתמש בבלוג זה להתנסות בהעשרת עולם החינוך והלמידה, כיצד אני כמורה אוכל להדביק את הקצב המהיר של התחדשות הטכנולוגיה ולקרב אותו לתלמידי באופן פדגוגי מושכל ובעזרתו ליצור למידה חוויתית ומאתגרת יותר עבורם.
מקווה שאצליח במטרות אלו .
לצורך הבהרה, צפו בסרטון הבא הממחיש את השינוי הגדול שחל בעולם וכיצד אנו-אנשי החינוך,
חייבים לשנות את דרך הוראתנו ולהתאימה לחידושי הטכנולוגיה.אז שיהיה בהצלחה וקריאה מהנה!


תגובה 1:

מיכל שפיז אמר/ה...

היי שלומית,
אכן הטכנולוגיה מתקדמת ואנו כמובילות שינוי חייבות להדביק את הקצב כדי להיות רלוונטיות ולהטמיע זאת בתלמידנו ואף בחדר המורים.כולי תקווה שנשכיל להשתמש בכלים שאנו רוכשים כעת ושאכן הם יהיו ככלי שרת בידי הפדדגוגיה.
בהצלחה, מיכל